  • Data: 2008-01-12 14:08:28
    Temat: Re: prywatna windykacja, wezwanie do zaplaty
    Od: "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli długu nie ma - pozew o stwierdzenie nieistnienia zobowiązania.

    Ja również chodziłem do tej samej szkoły i skonczyłem ją 1,5 roku temu,
    tydzień temu dostałem taki sam list jak Albin. Monit - Wezwanie do zapłaty
    na kwotę 1850zł płatne w ciągu 3 dni.
    Dziś byłem w szkole wyjaśnić sprawę, bo wiem że nie miałem żadnych
    zaległości płatniczych.
    Otrzymałem pismo (gotowy wzór) że nie mam zaległości finansowych wobec WSE-I
    oraz wycofuja sprawę z KGPN.
    http://62.121.103.177/wsei/pismo.jpg
    http://62.121.103.177/wsei/wsei.jpg

    Czy szkoła miała prawo przekazac moje dane osobowe do windykatora ?
    Czy mogę w związku z tym wyciągnąc jakiekolwiek konsekwencje od szkoły ?
    Czy mogę zgłosić sprawe do giodo ?
    --
    ---==[ krzymek ]==---