eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprosze wypunktowac ( z przepisami) czemu wziecie adwokata jest czystym kretynstwem › Re: prosze wypunktowac ( z przepisami) czemu wziecie adwokata jest czystym kretynstwem
  • Data: 2008-01-09 21:09:26
    Temat: Re: prosze wypunktowac ( z przepisami) czemu wziecie adwokata jest czystym kretynstwem
    Od: "Troll" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak jesteś taki odważny to dlaczego sie ukrywasz?
    > Dyskusja na tym poziomie to szkoda czasu.

    nie bardzo rozumiem o co chodzi ?
    Bedzisz bardziej dowartosciowoany gdy sie Podpisze ksywka czy nazwiskiem?
    Reinstalka systemu,nowe ustawienia, taki wybor, tylko co to zmienia jezlei
    chodzi o sprawe o kotrej pisze?

    Jak maz cos konkretnego do napisania do napisz, skoro takze prokurator
    (okregowy z pewnego miasta ) mowi ze to totaalny bezsens
    jak i policjant ktory przesluchuje jednego z czlonkow rodziny to jednak cos
    jest na rzeczy, a brac adwokata po to tylko by byl
    to raczej nie jest dobry pomysl, poprzednik napisal ze moze duzo adwokat w
    przygotowaniu przygotowawcazym zdzialac, jestem szalenie ciekaw co, jak ktos
    cos zauwazyl, ma nowe dodowy to wystarczy ze z tym pojdzie do prokuratora
    prowadzacego sprawe a nie do adwokata, a szczezrze watpi eby ten
    przeprowadzal 'prawdziwe' sledztwo na wlasna reke.