  • Data: 2007-06-27 08:00:50
    Temat: Re: [prosba] Problem z podpisaniem karty obiegowej na uczelni
    Od: Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba nazywajaca sie witek w liscie z dnia 2007-06-27 00:05 napisala
    nastepujace slowa:

    > To czym ty się przejmujesz w ogóle.

    Coz.. Taki juz jestem ze wszystko wole miec dobrze pozalatwiane ;)

    Teraz przeszukalem regulamin studiow
    (http://www.polsl.pl/alma.mater/informator/regulamin
    _studiow_2006.pdf)
    obowiazujacy na mojej uczelni i co tam znalazlem:

    par.36 pkt. 4:
    Student przed otrzymaniem dyplomu powinien uregulować wszystkie
    zobowiązania wobec Uczelni.

    To zapewnie mowi o owej karcie obiegowej. Czy slowo "powinien" oznacza
    ze MOZE wypelnic karte i ja zlozyc ale rownie dobrze NIE MUSI?

    --
    michal