  • Data: 2007-06-27 07:48:47
    Temat: Re: [prosba] Problem z podpisaniem karty obiegowej na uczelni
    Od: Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba nazywajaca sie Robert Tomasik w liscie z dnia 2007-06-27 01:35
    napisala nastepujace slowa:

    > Ustal, czy akademiki podlegają uczelni, czy jest to czyjaś prywatnie
    > prowadzona działalność gospodarcza (bo z tym różnie bywa, będzie to
    > wynikać choćby z kwitka za akademik).

    Podlegaja uczelni.

    > jeśli akademik podlega uczelni, to
    > po obronie (po co Ci wcześniej kłopot)

    Zgadzam sie ;)

    > udaj się do Rektora (nie
    > dziekana, bo on nie ma nic wspólnego z akademikami)

    Tez mi sie tak wydaje. Jest jakis rektor ds studenckich i to on powinien
    byc osoba odpowiedzialna za to. Dziekan natomiast nie ma zadnych praw do
    decydowania o tym co sie dzieje w akademikach. Tak mi sie przynajmniej
    wydaje.
    Choc z drugiej strony kazdy akademik "przynalezy" do konkretnego
    wydzialu... Wiec tu moze sprawa sie nieco komplikuje.

    > i powiadom go o
    > całej sytuacji. Podkreśl, że pracownik akademika wyczerpuje swoimi
    > działaniami znamiona art. 304 kk, który brzmi: "Kto, wyzyskując
    > przymusowe położenie innej osoby fizycznej, prawnej albo jednostki
    > organizacyjnej nie mającej osobowości prawnej, zawiera z nią umowę,
    > nakładając na nią obowiązek świadczenia niewspółmiernego ze świadczeniem
    > wzajemnym, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    Jasne... Tak to zalatwie. Ale dopiero po obronie (za +/- 2 tygodnie).
    Zreszta przy moim sprzeciwie moze sama kierowniczka zrezygnuje z tego
    pomyslu. Bo poki co wyglada mi to na zasade "lud ciemny, to jak mu sie
    kaze cos zrobic to zrobi".

    > Przy okazji napisz, jaka to uczelnia.

    Politechnika Slaska... Akademik "Solaris" - i z tego co mi wiadomo w
    innych akademikach takich praktyk sie nie uzywa. Tam przy wymeldowaniu
    nalezy tylko okna umyc :)

    --
    michal