  • Data: 2003-07-25 06:46:26
    Temat: Re: procedura tworzenia stron www i aplikacji
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki za odpowiedz.
    Jesli chodzi o sprawe ciecia kosztow i zlecania takich prac osobom wewnatrz
    firmy to po czesci zgadzam sie z toba. Powinna istniec w Polsce typowa
    specjalizacja, zeby marketingowiec zajmowal sie marketingiem a informatyk
    informatyka. Ale w ramach ciecia kosztow coraz wiecej firm stosuje takie
    rozwiazania. I to nie oznacza, ze osoba pracujaca w dziale marketingu (tak jak
    ja) nie potrafi i nie moze zrobic strony internetowej. Akurat na tym tez sie
    znam i mam juz doswiadczenie w robieniu serwisow www dla firm.
    Takze z twoim przykladem podanym na koniec troszke sie nie zgadzam...

    ale pozdrawiam:)