eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblemy z firmą kurierską › Re: problemy z firmą kurierską
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problemy z firmą kurierską
    Date: Sat, 29 Dec 2007 20:24:18 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <fl678a$mvj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <e...@j...jj>
    NNTP-Posting-Host: dme124.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1198956618 23539 83.24.60.124 (29 Dec 2007 19:30:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Dec 2007 19:30:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    In-Reply-To: <e...@j...jj>
    X-Antivirus: avast! (VPS 071229-0, 2007-12-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:507110
    [ ukryj nagłówki ]

    jimmij pisze:
    > Dwa dni później zrobiłem sobie wolne żeby być cały dzień w domu,
    > po którymś tam z kolei telefonie do DHLu dowiedziełem się, że kurier ma
    > być na 100% po 14.00. Siedziałem w chałupie do 20. I oczywiście go nie
    > było, na infolini następnego dnia dowiedziałem się, że "kurier był i
    > nikogo nie zastał". Jestem wkurzony na maksa, zwłaszcza, że DHL twierdzi,
    > że trzeci raz kuriera posyłać nie będzie i mogę sobie przesyłkę odebrać
    > osobiście...
    DHL już tak ma. Nie ma Cię 2 razy (choćbyś nawet przez tydzień pod
    drzwiami warował) i co im zrobisz? Przyjedź i sobie odbierz. Ja w sobotę
    przed świętami (po interwencji w piątek) odebrałem telefon z informacją,
    że paczki nie ma kto dostarczyć i albo odbieram ją sobie osobiście w
    poniedziałek, albo przed świętami mogę o niej zapomnieć (już wtedy była
    ze 2 dni spóźniona). W poniedziałek pojechałem odebrać, postałem prawie
    3 godziny w tym ich żałosnym punkcie, po czym okazało się, że paczki nie
    odbiorę, bo nie mają. Nie byłem jedyną taką osobą. Ogólnie poziom
    obsługi żenujący - opryskliwy pracownik żyjący w innym wymiarze,
    kompletny chaos, dno i nędza.

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1