  • Data: 2007-12-29 19:24:18
    Temat: Re: problemy z firmą kurierską
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jimmij pisze:
    > Dwa dni później zrobiłem sobie wolne żeby być cały dzień w domu,
    > po którymś tam z kolei telefonie do DHLu dowiedziełem się, że kurier ma
    > być na 100% po 14.00. Siedziałem w chałupie do 20. I oczywiście go nie
    > było, na infolini następnego dnia dowiedziałem się, że "kurier był i
    > nikogo nie zastał". Jestem wkurzony na maksa, zwłaszcza, że DHL twierdzi,
    > że trzeci raz kuriera posyłać nie będzie i mogę sobie przesyłkę odebrać
    > osobiście...
    DHL już tak ma. Nie ma Cię 2 razy (choćbyś nawet przez tydzień pod
    drzwiami warował) i co im zrobisz? Przyjedź i sobie odbierz. Ja w sobotę
    przed świętami (po interwencji w piątek) odebrałem telefon z informacją,
    że paczki nie ma kto dostarczyć i albo odbieram ją sobie osobiście w
    poniedziałek, albo przed świętami mogę o niej zapomnieć (już wtedy była
    ze 2 dni spóźniona). W poniedziałek pojechałem odebrać, postałem prawie
    3 godziny w tym ich żałosnym punkcie, po czym okazało się, że paczki nie
    odbiorę, bo nie mają. Nie byłem jedyną taką osobą. Ogólnie poziom
    obsługi żenujący - opryskliwy pracownik żyjący w innym wymiarze,
    kompletny chaos, dno i nędza.

    Maciek