eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblemy z firmą kurierską › Re: problemy z firmą kurierską
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problemy z firmą kurierską
    Date: Fri, 28 Dec 2007 20:29:16 +0100
    Organization: CI TASK http://news.task.gda.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <M...@n...task.gda.pl>
    References: <e...@j...jj> <fl38u3$30ph$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <fl3efh$oa4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: aso130.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.task.gda.pl 1198870164 27155 83.17.226.130 (28 Dec 2007 19:29:24 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Dec 2007 19:29:24 +0000 (UTC)
    X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.task.gda.pl server.
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-Organization-Original: ComArch SA
    User-Agent: MicroPlanet-Gravity/2.70.2067
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:506977
    [ ukryj nagłówki ]

    > Je?li Kupuj?cy nie otrzymał w uzgodnionym terminie (podanym na stronie
    > internetowej) towaru, oznacza to, że Sprzedawca nie wywi?zał się z warunków
    > sprzedaży..

    No to akurat bzdura.

    Niestety w tym przypadku istnieje u nas, znaczy się w PL :) dosc powazna
    dziura, która powoduje własnie takie problemy. Zleceniodawcą jest
    Sprzedający i tylko on może reklamować przesyłkę.

    DHL nie dostarczył jej na miejsce. Kurier tej firmy poswiadczył
    nieprawdę i teraz rozgrywa się niejako walka między Kupującym czyli
    Odbiorcą a DHLem, bo każdy twierdzi co innego. Jednak Kupujący ... o
    zgrozo nie jest stroną w tym sporze, ponieważ DHL nie zawarł z nim
    żadnej umowy.

    Tak więc ... Kupujący reklamuje u Sprzedającego niedostarczenie towaru,
    a ten z kolei w DHL. I wszystkie te strony muszą ze sobą jakoś
    współpracować. Wyłamanie się kogokolwiek powoduje powstanie problemu dla
    Kupującego, ale nie ma on w praktyce żadnych szans. Najczęściej traci po
    prostu koszty przesyłki.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1