eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblemy z firmą kurierską › Re: problemy z firmą kurierską
  • Data: 2007-12-28 18:09:10
    Temat: Re: problemy z firmą kurierską
    Od: "Paweł" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    wałkowanie w kółko tego samego tematu...
    Towar (pralkę) kupuje się w sklepie internetowym wraz z dostawą do domu.
    Termin dostawy powinien być jasno określony w warunkach zakupu na stronie
    sklepu. Po stronie Sprzedawcy jest transport do Kupującego, a transakcje
    zakupu internetowego uważa się za dokonaną, jeśli Kupujący w terminie do 7
    dni od dostarczenia towaru nie odeśle towaru do Sprzedawcy w nienaruszonej
    formie.
    Jeśli Kupujący nie otrzymał w uzgodnionym terminie (podanym na stronie
    internetowej) towaru, oznacza to, że Sprzedawca nie wywiązał się z warunków
    sprzedaży..
    Mówiąc po ludzku - Kupującego nie obchodzi czy kurierem był DHL, Poczta
    Polska, Telekomunikacja Polska,PKP czy Kowboj z Pcimia Dolnego. Nie otrzymał
    towaru w umówionym terminie. Równocześnie to kurier ma się martwić, czy
    zastanie czy adresata. Jeśli nie - to ma obowiązek zostawić awizo..

    Pozdrawiam
    Paweł


    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    news:slrnfnac1k.h5g.januszek@gimli.mierzwiak.com...
    > William napisał(a):
    >
    >> Po pierwsze ciebie nie intersuje DHL tylko sklep. Ty się wywiązałeś dotąd
    >> z
    >> umowy (wpłaciłeś pieniadze, byłeś w terminie odbioru). Dzwoń do sklepu a
    >> nie
    >> do DHL i pytaj gdzie pralka.
    >
    > A sklep powie, ze sie wywiazal bo przekazal rzecz uprawnionemu
    > przewoznikowi. :)
    >
    > j.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1