eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblemy z firmą kurierskąRe: problemy z firmą kurierską
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "William" <n...@m...mnie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problemy z firmą kurierską
    Date: Fri, 28 Dec 2007 17:40:20 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 33
    Message-ID: <fl38u3$30ph$1@news2.ipartners.pl>
    References: <e...@j...jj>
    NNTP-Posting-Host: ip-89-174-83-44.multimo.gtsenergis.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1198860035 99121 89.174.83.44 (28 Dec 2007 16:40:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 28 Dec 2007 16:40:35 GMT
    In-Reply-To: <e...@j...jj>
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:506962
    [ ukryj nagłówki ]

    > około 13 dostałem telefon, że kurier będzie za pół godziny (!), a że

    Powiem ci, że niesamowite. Kurier dla oszczędności nie ma służbowego
    telefonu więc musiał dzwonić ktoś z biura.

    > było, na infolini następnego dnia dowiedziałem się, że "kurier był i
    > nikogo nie zastał". Jestem wkurzony na maksa, zwłaszcza, że DHL twierdzi,

    Kurier za nieodebrany kurs dostaje taką samą kwotę, wiec jeśli nie było mu
    po drodze to korzystniejsze dla niego jest takie właśnie postępowanie. Nim
    nadawca wystąpi do nich z reklamacją niewykonania usługi on już pewnie i tak
    będzie pracował gdzie indziej.

    > ze sklepem internetowym i niestety zapłaciłem z góry). Od strony sklepu
    > sytuacja jest taka, że prawdopodobnie bęđą proponowali mi zwrot kasy za
    > sam towar minus koszty przesyłki (65zl) lub dopłatę do dodatkowy dowóz.

    W pierwsze wątpię bo nie mają takiego obowiązku a przecież zarobić chcą. DHL
    będzie też chciał od nich 65zł za transport zwrotny....

    > Oczywiście obie opcje mnie całkowicie nie zadowalają i to nawet nie
    > chodzi o te 65 zlotych tylko, że próbuje się ze mnie zrobić
    > jelenia. Tak się wkurzyłem, że jestem nawet gotowy pójść z tym do sądu
    > tylko jak to ugryźć? Rozumiem, że jeśli nie dostanę pralki, ani zwrotu
    > kasy (całej) to powinienem z powódctwa cywilnego oskarżyć sklep a nie DHL?
    > A może dałoby się odmówić przyjęcia zwrotu części kwoty (tylko za towar)
    > i wtedy już z urzędu sprawa byłaby ścigana (całkowite straty ponad 1kzl)?
    >

    Po pierwsze ciebie nie intersuje DHL tylko sklep. Ty się wywiązałeś dotąd z
    umowy (wpłaciłeś pieniadze, byłeś w terminie odbioru). Dzwoń do sklepu a nie
    do DHL i pytaj gdzie pralka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1