eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z wypożyczalnią › Re: problem z wypożyczalnią
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z wypożyczalnią
    Date: Mon, 28 Mar 2005 20:13:55 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <d29hhi$29s$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d260ap$9c7$1@nemesis.news.tpi.pl> <d2730g$brd$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d27aee$lqj$1@nemesis.news.tpi.pl> <d27aki$hjq$1@inews.gazeta.pl>
    <d27aph$i39$1@inews.gazeta.pl> <d291g2$39r$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: brh18.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1112033651 2364 83.29.101.18 (28 Mar 2005 18:14:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Mar 2005 18:14:11 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:287246
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomek" <t...@...pl> napisał w wiadomości
    news:d291g2$39r$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > W zasadzie to zarysował pracownik serwisu nieumiejętnie ją wyjmując
    lub
    > nie wiem co, ale na pewno nie sam odtwarzacz.

    No to Ty odpowiadasz za to wobec wypożyczalni, ale za do możesz ścigać
    serwis.
    >
    > > Zapis w regulaminie o karze umownej za zniszczenie
    > > mógł by przejść przed sądem, gdybyś to celowo zniszczył ze
    złośliwości i
    > > swawoli.
    >
    > Moim zdaniem bardzo trudno jest udowodnić, że ktokolwiek uszkodził
    płytę
    > celowo. Nawet gdyby uszkodzenie nastąpiło z winy użytkownika, bo np.

    > upuścił czy też płytką "zaopiekowało" się małe dziecko, to czy nadal
    można
    > mówić o celowości? W tym wypadku w grę wchodzi nienależyte obchodzenie
    się
    > albo niezachowanie ostrożnści, ale celowość jest bardzo trudno
    udowodnić.
    > Tak czy inaczej uważam, że w tym czy innym wypadku klient powinien być
    > zobowiązany odkupić płytę i tyle. Gorzej gdyby już nie było jej w
    > sprzedaży, ale jak jest, to żądnie zapłaty kilkukrotności jej wartości
    > jest MZ absurdem.

    Jestem tego samego zdania co Ty. O celowym niszczeniu wspomniałem
    niejako przy okazji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1