eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z wypożyczalnią › Re: problem z wypożyczalnią
  • Data: 2005-03-28 18:13:55
    Temat: Re: problem z wypożyczalnią
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomek" <t...@...pl> napisał w wiadomości
    news:d291g2$39r$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > W zasadzie to zarysował pracownik serwisu nieumiejętnie ją wyjmując
    lub
    > nie wiem co, ale na pewno nie sam odtwarzacz.

    No to Ty odpowiadasz za to wobec wypożyczalni, ale za do możesz ścigać
    serwis.
    >
    > > Zapis w regulaminie o karze umownej za zniszczenie
    > > mógł by przejść przed sądem, gdybyś to celowo zniszczył ze
    złośliwości i
    > > swawoli.
    >
    > Moim zdaniem bardzo trudno jest udowodnić, że ktokolwiek uszkodził
    płytę
    > celowo. Nawet gdyby uszkodzenie nastąpiło z winy użytkownika, bo np.

    > upuścił czy też płytką "zaopiekowało" się małe dziecko, to czy nadal
    można
    > mówić o celowości? W tym wypadku w grę wchodzi nienależyte obchodzenie
    się
    > albo niezachowanie ostrożnści, ale celowość jest bardzo trudno
    udowodnić.
    > Tak czy inaczej uważam, że w tym czy innym wypadku klient powinien być
    > zobowiązany odkupić płytę i tyle. Gorzej gdyby już nie było jej w
    > sprzedaży, ale jak jest, to żądnie zapłaty kilkukrotności jej wartości
    > jest MZ absurdem.

    Jestem tego samego zdania co Ty. O celowym niszczeniu wspomniałem
    niejako przy okazji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1