  • Data: 2005-03-28 00:32:04
    Temat: Re: problem z wypożyczalnią
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > W tym wypadku to akurat tak nie działa. Licencjonowany jest każdy
    > egzemplaż płyty z osobna.

    I wydawcy się dziwią, aczego w społeczeństwie cięzko wykrzesać
    zdecydowane i jednoznaczne potępienie piractwa ;-/

    Tfu! Odtwarzaczu DVD :)

    > A w tym jest sporo racji. Ale nie znam się aż tak bardzo. Na płytach
    > CD-R naklejam czasem etykity samoprzylepne (krążki) i jakoś nie niszczą
    > napędu.

    Primo: takie etykietki w postaci krążków? No to one są symetryczne - a
    ja raczej wątpię w hologram wypożyczalni na całą płytę.

    Secundo: jak zauważyłeś, dodałem 'mordkę' - nie pisałem całkiem serio,
    ale skoro owa wypożyczalnia wysuwa absurdalne roszczenia, to i można się
    posunąć do 'nieco' naciąganych pretensji wobec nich ;->