  • Data: 2008-06-13 23:57:13
    Temat: Re: problem z wynajmujacym
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:g2uto1$rvj$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > byla umowa, pozniej pisalismy ze splaci sie do dnia (termin podany) nie
    > splacil, znowu pismo ze nie splacil sie i splaci w ratach i znowu sie nie
    > splacil i tylko pismo za pismem....
    > dodatkowo probowal moje mieszkanie wynajac komus (podnajac), wzial
    > zaliczke zeby mnie splacic czesciowo tamten kolo zglosil go na policje
    > policja go udupila, napisal oswiadczenie ze kase tamtemu odda.....
    > same dlugi ma.....
    > szkoda mi go

    Więc jednak typowa sprawa dla prokuratury. Znam identyczny przypadek z
    wyrokiem 1,5 roku w zawieszeniu na 3 lata i w ciągu 2 lat ma spłacić
    zadłużenie. Jak nie spłaci to wyrok odwieszony, więc ma bata nad sobą. Nie
    masz co się litować, może jak prokurator go przesłucha (zakładając, że jest
    niekarany) to zrobi wszystko aby spłacić Cię szybko i sprawę może zakończyć
    bez wyroku.

    Mieszkając w mieszkaniu, za które jak jest świadom NIE MOŻE zapłacić,
    przecież nie ma z czego a dalej kombinuje z oświadzceniami - popełnia
    przestępstwo z art. 286§1.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.