  • Data: 2008-06-15 17:55:11
    Temat: Re: problem z wynajmujacym
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > byla umowa, pozniej pisalismy ze splaci sie do dnia (termin podany) nie
    > splacil, znowu pismo ze nie splacil sie i splaci w ratach i znowu sie nie
    > splacil i tylko pismo za pismem....

    Czy ten koleś pisał pismo do was, bo za cholerę z tego zdania nie mogę na
    100% wywnioskować?

    > dodatkowo probowal moje mieszkanie wynajac komus (podnajac), wzial
    > zaliczke zeby mnie splacic czesciowo tamten kolo zglosil go na policje
    > policja go udupila, napisal oswiadczenie ze kase tamtemu odda.....

    Tamtego gościa to faktycznie próbował oszukać jak mu bajek nawciskał, a bez
    zgody chciał wynając.

    P.S.
    Używaj czegoś takiego jak kropoka, gdy kończysz zdanie, bo za nic nie
    wiadomo, gdzie kończysz.
    Pisząc tak jak dotychczas jestes częściowo niezrozumiały.
    " zeby mnie splacic czesciowo tamten kolo zglosil go na policje policja go "
    Z tego zdania wynika, że tamten kolo zgłosił go na policje, bo miał zamiar
    ciebie spłacić", a chyba nie o to chodziło.