  • Data: 2008-06-13 22:45:42
    Temat: Re: problem z wynajmujacym
    Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    byla umowa, pozniej pisalismy ze splaci sie do dnia (termin podany) nie
    splacil, znowu pismo ze nie splacil sie i splaci w ratach i znowu sie nie
    splacil i tylko pismo za pismem....
    dodatkowo probowal moje mieszkanie wynajac komus (podnajac), wzial zaliczke
    zeby mnie splacic czesciowo tamten kolo zglosil go na policje policja go
    udupila, napisal oswiadczenie ze kase tamtemu odda.....
    same dlugi ma.....
    szkoda mi go

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:g2tf3h$4jn$1@z-news.pwr.wroc.pl...