  • Data: 2008-10-24 11:53:04
    Temat: Re: problem z pierwszenstwem na pewnym skrzyzowaniu
    Od: Matt <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Paź, 13:33, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Albo tym co w prawo skręcają z prawej strony :)

    Właśnie problem w tym, że w PoRDZie i towarzyszących mu ustawach sporo
    spraw jest "niedopowiedzianych" - gdyby interpretować dosłownie, to
    nie wiem czy nie trzebaby ustąpić tym skręcającym w prawo ;) Wiadomo,
    że jest to bez sensu i takiej interpretacji raczej nikt nie poprze -
    ale w sprawie skrzyżowania na którym nie wszystkie ulice mają
    sygnalizację świetlną to już nie jest takie jasne. Najprawdopodobniej
    jest ono źle oznakowane, ale i tak do tego co jest trzeba się jakoś
    zastosować.

    --
    Regards
    Matt