eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z gwarancją › Re: problem z gwarancją
  • Data: 2004-01-03 16:44:26
    Temat: Re: problem z gwarancją
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Skoro monitor posiada gwarację producenta, to w czym problem wysłać go
    > spedycją na koszt gwaranta do miejsca serwisu...
    > Większość firm (LG, Samsung) respektują takie warunki...

    Dopiero w następnych postach okozało się, ze Ty nie masz "oryginalnej"
    gwarancji...
    To zmienia postać rzeczy. Sądzę, że powinieneś postąpić tak, jak ktoś Ci już
    doradził...
    Szkoda zdrowia na proces...
    Skontaktuj się z autoryzowanym serwisem, przedstaw sprawę, okaż oryginalny
    dowód sprzedaży. Może Ci uznają gwarancję bez jej okazywania. Jeśli odmówią
    (jak grają fair play to nie odmówią), pozostaje Ci naprawa odpłatna w
    autoryzowanym punkcie producenta lub naprawa w dowolnym punkcie napraw RTV
    nie posiadającym autoryzacji...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1