eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z gwarancją › Re: problem z gwarancją
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.178.134.MISMATCH!postnews.google.c
    om!a70g2000hsh.googlegroups.com!not-for-mail
    From: l...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z gwarancją
    Date: Mon, 11 Aug 2008 03:57:03 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 41
    Message-ID: <2...@a...googlegroups.com>
    References: <g7jbgb$1kdh$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.114.150.20
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1218452224 17322 127.0.0.1 (11 Aug 2008 10:57:04 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Aug 2008 10:57:04 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: a70g2000hsh.googlegroups.com; posting-host=77.114.150.20;
    posting-account=zN1F-goAAACPG7aJUvPnwNFyViPJYaF7
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR
    2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR
    3.0.04506),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:548400
    [ ukryj nagłówki ]

    On 9 Sie, 07:56, "Marek" <m...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > prosze o pomoc.
    >
    > Kupiłem laptopa Belinea 3 miesiące temu. Po miesiącu padła bateria (trzyma 7
    > minut). Wysłałem do naprawy do serwisu. W serwisie trzymali latpopa 1
    > miesiąc i ... nic - maxdata jest w stanie upadłości nie ma z nimi kontaktu,
    > nie wysyłają części.
    >
    > Serwisant powiedział mi że moge oddać sprzęt do sklepu gdzie kupiłem. W
    > sklepie mają 14 dni  na naprawe lub zwrot sprzętu. Po rozmowie w sklpeie
    > delikatnie mówiąc "wyśmiali mnie". Dzwoniłem do rzecznika ochrony konsumenta
    > a ten.. jest na urlopie w Gdynia przez 3 tygodnie,. W Gdańsku pani
    > powiedziała mi że może owszem napisac pisemko ale za 3 tygodnie.. bo nie ma
    > czasu.
    >
    > Co mam zrobić żeby otrzymać naprawiony sprzęt, nowy, bądz zwrot gotówki.
    >
    > pozdr



    Chodzi Ci zapewne o przepis który nakazuje ustosunkowanie się do
    reklamacji w ciągu 14 dni. Ustosunkowanie, czyli uznanie lub nie.
    Jeżeli sklep nie udzieli odpowiedzi w tym terminie automatycznie
    oznacza to, że uznał reklamację. Nie oznacza to jednak, że musi
    dokonać naprawy lub wymiany w ciągu 14 dni. Aby skorzystać z tych
    uprawnień musisz być konsumentem i reklamować towar z powodu
    niezgodności z umową.

    Kupowałeś na firmę, czy jako osoba prywatna?
    Co ich rozbawiło w sklepie? Nie są zainteresowani naprawą czy
    twierdzą, że sprzęt jest sprawny?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 11.08.08 13:27 vV.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1