  • Data: 2008-12-16 18:47:32
    Temat: Re: problem w pracy "mobing"???????pomocy! pilne
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bartek" <f...@w...pl> wrote
    > Czy to zgodne z normami etycznymi ?

    normy etyczne nie zawsze maja podstawe prawna
    > mama pracuje tam juz od 17 lat, idzie teraz na rente po tacie a tu takie

    > narazie mama byla w zwiazkach zawodowych wyslala odwolanie do
    > szczecina.......

    no i dobrze, jesli bony wynikaja z jakiegos zakladowego regulaminu to niech
    sie odwoluje do zakladowej instacji wyzszej

    > ja ja naklaniam by poszla do PIPU zaskarzyla suke o mobing itp

    moze isc, ale mobbing z reguly wystepuje przy dlugotrwalym, powtarzajacym
    sie zachowniu.
    Samo jednorazowe nie przekazanie swiadczenia socjalnego to za malo IMHO.