  • Data: 2003-03-12 13:45:41
    Temat: Re: problem spamu
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO wręcz przeciwnie.
    > Wysyłając CV chcę zaoferować swoje "usługi" lub jak wolisz promować "osobę
    > wykonującą zawód".

    zaoferować swoje "usługi"? a prowadzisz działalność gospodarczą?

    ale faktycznie, troszkę się rozpędziłem, to całkiem ciekawe pytanie

    oczywiście w świetle TEJ ustawy, jeśli firma nie ogłasza naboru, a ty wysyłasz
    cv i oferujesz swoje usługi w związku z prowadzoną działalnośią gospodarczą lub
    wykonujesz zawód.....to?....jesteś spamerem i stać cię na zapłacenie 5 00 PLN ?

    a jak jesteś bezrobotny?

    > Niejestem prawnikiem, a ty?

    nie rozumiem pytania i nie widzę związku ;)

    > Dzięki wam o posłowie za jasne i czytelne przepisy.

    posłowie tylko wciskają guziki, to nie oni piszą ustawy

    pozdrawiam
    d.