  • Data: 2006-09-04 22:32:23
    Temat: Re: problem po kupnie auta..
    Od: "BratPit" <krakus28no spam@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie jest tak, ze przed dokonaniem zakupu, trzeba dana rzecz sprawdzić?

    oczywiście, choć aso nie stwierdziło że auto może palić 1,5L oleju/1000km

    > Nie bronie sprzedawcy, bo samemu jakis czas temu sprzedawalem Punto
    > 1.4GT turbo z silnikiem do kapitalnego (palil tyle samo oleju co paliwa)
    > i uprzedziłem o tym nabywce. Zreszta takiego spalania oleju nie trudno
    > bylo nie zauwazyc.

    i wiedząc o tym nabywca podjął decyzję o kupnie, zreszta zapewne kupował to
    auto z przeznaczeniem na jakiś tuninig albo na szczepa,

    > Niemniej jesli kupuje samochod uzywany, to sprawdzam go w autoryzowanym
    > serwisie. Jesli sprzedawca sie na to nie godzi to daje sobie spokoj z
    autem.

    zostało to zrobione i problem ujawnił sie w trakcie eksploatacji dłuższej
    niż badanie przed kupnem u dealera (zdiagnozowali tylko głupoty typu tulejki
    w zawieszeniu itp)

    > Ostatnimi czasy, bardzo ciekawym zjawiskiem jest chcec wysadowania na
    > sprzedawcy wlasnej glupoty i naiwnosci.
    > Trzeba myslec PRZED a nie po...
    >
    > Zreszta, czy 3 tys to az tak duzo?

    poproszę znajomą o dane do przelewu to wyślesz jej te drobniaki

    >W przypadku mojego punto to byla
    > duuuzo wyzsza kwota. Zreszta jakby na przegladzie okazalo sie ze
    > amortyzatory sa do wymiany, cena bylaby zblizona. Tez starała by sie o
    > rekomensate od poprzedniego wlasciciela ze wogole jezdzil tym samochodem?
    > Zreszta, najpierw nalezaloby udowodnic, ze poprzedni uzytkownik wiedzial
    > o w/w usterce/awarii...

    uff doszliśmy do jakiś wniosków, dziękuję
    piotr