  • Date: Sat, 02 Sep 2006 17:57:40 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem po kupnie auta..

    BratPit wrote:
    > Witajcie,
    > mam pytanie jak prawnie wygląda rozwiązanie problemu, otóż, znajoma kupiła
    > auto i wszystko jest niby ślicznie ale po około miesiącu zauważyła ze auto
    > pali dużo oleju, na tyle ze silnik kwalifikuje sie w zasadzie do remontu
    > (koszt ok 3000zł a koszt auta to ok 10tys zł) , co zrobić w takiej sytuacji?

    Przede wszystkim zadać pytanie _precyzyjnie_ (tj. z kompletem
    informacji) i na właściwej grupie (o samochodach - żeby ktoś kompetentny
    mógł się odnieść do całokształtu sytuacji.

    A ten komplet informacji to: co to za samochód (marka, model), z którego
    roku, z jakim przebiegiem, co to znaczy "dużo oleju", czy są jeszcze
    jakieś inne niepokojące objawy, jak wyglądają świece (o ile to nie
    diesel), jak wyglądają spaliny, czy pojazd zostawia po sobie "ślady" na
    postoju (olejowe), czy od razu tyle brał - a może dopiero po jakimś
    solidniejszym "wertepie" ... itede itepe.