  • Data: 2006-05-23 08:33:46
    Temat: Re: proba gwaltu - jak zapobiec
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gippo napisał(a):

    > nie musze wnioskowac.. ona mi powiedziala
    > smsy do niej ... i jej kolezanek.. chcial sie nawet spotkac z jakajs jej
    > kolezanka - ona sie tez o nia boi

    prosze Cie, a jak powiem ze chcesz mnie zabic to ma byc dowod na ten fakt ?

    > pare dni temu skonczyl sluzbe.. przyjechal do miasta... i szuka
    > jakiegokolwiek kontaktu z nia.. wypytuje jej kolezanki o to gdzie moze
    > przebywac.. gdzie mozna ja spotkac itp.

    a moza po prostu ja kocha, takiej opcji kolezanki nie przewiduja?
    Widzisz mi sie kiedys zdarzylo w pewien dzien kwaitka wyslac taksowka
    do wypatrzonej Panny, i tez mi byly potrzebne pewne informacje idac
    twoim tokiem rozumowania powinienem siedziec za usilowanie gwaltu.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".