  • Data: 2004-04-22 07:57:50
    Temat: Re: predkosc utrudniajaca jazde innym
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Właśnie o ten konkretny przypadek mi chodzi - szybciej nie wolno, więc
    > równie dobrze można wlepić mandat ZDM-owi za stawianie znaków
    > utrudniających ruch (za bardzo ograniczających prędkość) ;)

    o to własnie chodzi! Szybciej niby nie wolno (na Łazienkowskiej nie ma znaków
    ograniczających - brak znaków oznacza, że wolno tylko 60) ale jak wszyscy jadą
    80 to jazda tylko 60 utrudnia innym - sprobujcie tak jechac to poczujecie sami
    że to utrudnia.
    Skoro policja może wlepic mandal za utrudnianie jazdy innym to może jednak jest
    jakiś kruczek (np jazda w kolumnie, jak wszyscy pozostali) że takiemu jadącemu
    60 wlepią mandat - dlatego zapytalem
    *** blad ***