  • Data: 2004-04-23 10:17:44
    Temat: Re: predkosc utrudniajaca jazde innym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Apr 2004, Andrzej Lawa wrote:

    >+ blad wrote:
    >+ > Andrzej Lawa wrote:
    >+ >
    >+ >>Ograniczenia prędkości przekraczań nie wolno. KROPKA.
    >+ >
    >+ > a gdzie usmieszek ? powiedz to innym na Trasie Łazienkowskiej :-)
    >+
    >+ Napisałem 'nie wolno' a nie, że nigdy nie uda się tego zrobić bezkarnie ;)

    "Nie wolno uczyć obywateli że wolno łamać przepisy, a powszechne
    przyzwyczajenie oraz brak możliwości powszechnego egzekwowania
    doprowadzi do takiego skutku" (to z uzasadnienia odrzucenia
    w Bundestagu przepisu o zakazie dzwonienia w czasie jazdy,
    w tym samym czasie kiedy ów przepis u nas wprowadzono).
    Ech...
    "pełna implementacja tez Otto v.B. w przepisie 50km/h max." ?

    pozdrowienia, Gotfryd