  • Data: 2006-12-06 20:31:34
    Temat: Re: prawomocność wyroku a alimenty
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
    wiadomości news:el77jg$6tm$2@nemesis.news.tpi.pl...
    Znam przypadek iż jeden dzień po terminie płatności, kobieta złożyła
    wniosek do komornika, podając adres i dane pracodawcy(zakładu pracy).
    Komornik dostał skrzydeł i zajął wypłatę już po 4 dniach.
    To jest rodzynek dla komornika, wskazanie zakładu pracy i wniosek o zajęcie.
    Nie musi nigdzie jechać, pismo piszą jego ludzie, on tylko podpisuje się i
    już ma kasę;)

    J.

    Inni czekają, choćby latami.