  • Data: 2007-05-28 21:35:02
    Temat: Re: prawo wgladu do akt sprawy-pilne
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Znaczy piszesz, że mamy lukę prawną pozwalającą "zablokowac" faktycznie
    > dostęp do akt, a po polsku - ze można akt *nie oddać* i wyjść z pracy?
    > Jak rozumiem tak powinno brzmieć pytanie :|

    Przecież już pisałem, że sędziowie mogą zabierać akta do domu: by sie
    przygotować, czy by napisać uzasadnienie.
    No i po co sędzia miałby blokować dostęp do akt? Jaki ma w tym interes?

    > Dobra, pytanie czy akta w takim przypadku POWINNY być jednak
    > w sekretariacie (czy gdzie tam, skąd można "wejrzeć").

    Jw.

    > Odesłanie do osoby władnej do wydania tychże z miejsca w ktorym one
    > są. Z zastrzeżeniem że co najmniej jedna taka osoba ma być fizycznie
    > dostępna ;)

    J.w.

    Dla zainteresowanych polecam §95, 96, 97, 98 ust. 2 regulaminu sądowego,
    gdzie są opisane sytację kiedy akta mogą znaleść się poza sądem
    (http://www.ms.gov.pl/organizacja/regulamin_sady.rtf
    ).

    Reklamacje do MS.

    --