    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo w Usenecie
    Date: Sat, 28 Jan 2006 17:32:08 +0100

    Re to: ksRobak [Sat, 28 Jan 2006 15:47:44 +0100]:

    > Wyobrazić sobie można wszystko ale nie wszystko co sobie Pani
    > wyduma JEST FAKTEM.

    Wyobraź sobie więc, że twoje dumania też faktów nie tworzą.

    > Takim FAKTEM DOKONANYM jest samowola niektórych adminów
    > którzy na swoich serwerach blokują posty ogłaszane poprzez
    > Google.

    Nie są. Ale na potrzeby tej dyskusji przyjmijmy na chwilę,
    że faktycznie są (choć w praktyce jeśli tak się dzieje, to
    na moje oko znaczy, że Google coś spierdoliło).

    Jak sam zauważyłeś - admini blokują na SWOICH serwerach.
    Więc na jakiej podstawie chcesz im zabronić dysponowania
    ICH serwerami, hmm? Nawet, jeśli serwer-maszyna nie jest
    ich prywatną własnością, to wszelkie czynności na niej
    wykonywane są uzgadniane z faktycznym właścicielem tegoż
    serwera - a jak do tej pory dysponowanie swoją własnością
    nie tylko nie jest w tym kraju zabronione, ale wręcz prawo
    do tego jest chronione. Tak, prawnie.

    Więc na jakiej podstawie chcesz tego zabronić? Rzecz jasna
    poza własnym "widzimisię"?

    > Jeśli chce Pani bronić oszołomów którzy to robią to
    > proszę pamiętać, że także Pani posty mogą być blokowane
    > i wymazywane z serwerów bez podania jakiejkolwiek
    > przyczyny.

    Tak samo jak ja ze swojego serwera mogę skasować co mi
    do łba wpadnie. Normalna rzecz - i było tak zawsze od
    kiedy Internet pamiętam - a pamiętam w sumie od początku
    kiedy się w PL pojawił.

    > Broniąc samozwańców broni Pani bezprawia i anarchii.

    Co jest bezprawnego w dysponowaniu swoją własnością?

    Kira