  • Data: 2006-01-28 20:13:02
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ksRobak" <r...@o...pl>
    news:dr7i9v$6k5$1@news.onet.pl...
    Odpowiedź zbiorcza :-)
    __________________

    1. "rezist.com" <drg348$o64$7@sparrow.axelspringer.com.pl>
    2. Kira <drg694$bpl$1@atlantis.news.tpi.pl>
    3. Kira <drg6fi$cf2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    4. witek <drgclb$afp$2@inews.gazeta.pl>
    5. witek <drgcvd$afp$3@inews.gazeta.pl>
    6. witek <drgd3q$afp$4@inews.gazeta.pl>

    Szanowni i mili Rozmówcy. Nie jest moim zamiarem spamować
    grupy news:pl.soc.prawo zbytecznym słowotokiem ani nikogo
    do niczego agitować. Przedstawiłem problem który moim zdaniem
    wymaga nagłośnienia z powodów oczywistych:
    blokowanie postów przez anonimowych manipulatorów - postów
    ogłaszanych na grupy dyskusyjne polskojęzycznego Usenetu poprzez
    serwery Google - jest uderzeniem bezpośrednio w użytkowników GD.
    Wyjaśniam:
    w nazwie grupy pl.soc.prawo nie występuje nazwa właściciela serwera.
    Gdyby w nazwie był umieszczony identyfikator właściciela dla przykładu:
    pl.soc.prawo-gazeta, pl.soc.prawo-onet, pl.soc.prawo-tpi,
    pl.soc.prawo-google to dla nikogo nie było by zaskoczeniem, że każdy
    z tych serwrów ma innych użytkowników i inne drzewa wątków.
    Nikt kto kupuje książkę czy gazetę nie chce mieć pozycji z powyrywanymi
    kartkami a grupy pozbawione postów wysyłanych przez Google są
    właśnie taką książką: niby nazwa ta sama a czegoś brakuje.
    Argument aby zmieniać sobie serwer nie jest żadnym argumentem
    bo wiele serwerów nie stosuje tej blokady więc zmienić serwer
    oznacza rezygnację z tych usługodawców którzy tną posty a więc
    w konsekwencji samoizolowanie się samowolnych samozwańców.
    Argument, że Google nie canceluje postów przemawia na korzyść
    Google bowiem wyklucza manipulacje artykułami.
    Portal Onet http://niusy.onet.pl/index.html także archiwizuje posty
    Newsowe i także nie zezwala na cancelowanie.
    Gdyby mój dostawca Usług Internetowych za które płacę abonament
    postanowił blokować posty z któregoś serwera to poprosił bym e-mailem
    by tego nie robił bowiem chcę widzieć wszystko to co zostało wysłane
    na grupę o nazwie "pl.soc.prawo". To JA decyduję kogo chcę czytać
    i z kim rozmawiać.
    JA KLIENT. :-)
    Edward Robak*