  • Data: 2009-04-15 14:59:57
    Temat: Re: prawo pracy: oświadczenie o chęci porozumienia stron
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro wyraziłaś chęć wypowiedzenia umowy (sformułowanie nie jest IMO
    > istotne), a nie jej rozwiązania za porozumieniem stron, to jesteś na
    > wypowiedzeniu.
    > Tak w każdym razie przyjął pracodawca.

    z calego zamieszania źle zacytowałam pismo, brzmiało:
    "Wyrażam chęc osiągnięcia porozumienia stron mojej umowy o pracę,
    mającej na celu skrócenie okresu wypowiedzenia i jej rozwiązania po tym
    okresie".

    czy to jest wypowiedzenie umowy? ja twierdze ze tylko chęć,
    niezobowiązująca skoro druga strona nie chce sie porozumieć