  • Data: 2009-03-30 22:15:28
    Temat: Re: [prawo pracy] Czy można zmusić pracownika do...?
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gqr608$jl7$1@nemesis.news.neostrada.pl Roman Stachowiak

    > Jak sobie wyobrażasz to "zmuszenie"?
    > W Polsce nie ma obowiązku podpisania czegokolwiek.

    OK, jasne

    > Dyrektorzyna się ugnie. Jak to tchórz, aby zachować stanowisko, układy itp.
    > Takich, co potrafią się postawić OP czy ONP to ze świecą szukać i oby
    > się tacy na kamieniu rodzili.

    Dlaczego "dyrektorzyna"?
    Problem jest następujący: dyrektorem jest człowiek wybrany z konkursu w
    czasie funkcjonowania byłego burmistrza. Przez obecnego wciąż jest
    traktowany jako "członek byłego układu", a więc do wytępienia.
    Stawia się OP na miarę swoich możliwości. Pamiętaj jednak, że
    przedszkola nie mają subwencji tylko są w całości finansowane przez OP.
    Wystarczy, że burmistrz nie zaakceptuje projektu organizacyjnego na nowy
    rok szkolny w takiej postaci, jak chciałby dyrektor? Owszem, to on a nie
    dyrektor wprowadzi zmianę w arkuszu, ale czy uważasz, że dyrektor może
    się na tę zmianę nie zgodzić? I to naprawdę nie będzie tchórzostwo.
    Kuratorium (choć jest po stronie dyrektora) niewiele pomoże, bo nie
    finansuje przedszkola.
    Jak z takiej sytuacji wybrnąć?

    > Wchodzą.
    > Poza tym łatwo sfingować likwidację takiego stanowiska.

    Na razie ów dyrektor wywalczył pozostawienie wszystkiego bez zmian
    tłumacząc burmistrzowi, że w końcu to ten sam burmistrz swoim podpisem
    pod projektem organizacyjnym potwierdził zobowiązanie OP do finansowania
    takiego układu do końca roku szkolnego.

    --
    RomanS