    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "prawo nie dziala wstecz" - wykladnia / praktyka
    Date: Sat, 26 Oct 2013 15:21:55 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail 1...@R...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > slowa, slowa...
    > wiadomo, o co pytam: czy dzisiejsze rozporzadzenie MUSI zlikwidowac
    > taki parking? czyli, czy prawo "zadziala wstecz". Ja zakladam najmniej
    > optymistyczna sytuacje: ze dzisiejszy parking jest kontynuacja starego
    > parkingu. Ale tez zakladam, ze jesli kiedys mogly samochody spalinami
    > gazowac ludzi z parteru, mogly wjezdzac do kuchni parterowych , to
    > dzisiaj juz nie moga, bo stare mozliwosci wjazdu ulegaja likwidacji,
    > czyli parkingi ulegaja likwidacji <---- ale pytanie, czy tak jest w
    > istocie, czyli: czy prawo tutaj "dziala wstecz". Jasne juz?

    Wydaje sie ze to zalezy od aktualnego prawa.
    Czy ono mówi ze kazdy parking musi
    Czy ze kazde nowe pozwolenie na parking musi.

    Przykładowo obecnie nowo otwierane budynki użytecznoosci musza miec
    udogodnienia dla niepełnosprawnych.
    Ale jak cos juz działa i takich udogodnien nie ma to nikt takich lokali nie
    zamyka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."