    From: <4...@6...205758.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo jazdy od 2016
    Date: Fri, 27 Nov 2015 20:57:58 +0100

    Shrek w
    <news:n3abl9$luv$1@node1.news.atman.pl>:

    > Po pierwsze to odruch który bardzo ciężko powstrzymać.
    > Na tym polega, że działa automatycznie

    > Ogólnie przeszkody opłaca się omijać.
    > Pomijając już, że to jest na ogół zdrowy odruch.

    Troszkę poprzestawiałem Twoje wypowiedzi, ale wyraźnie widać, że sie
    powtarzasz.

    Wydaje Ci się, że powtórzone wielokrotnie stanie się prawdą objawioną?

    Ale może masz jakiś doświadczenia dotyczące opłacalności omijania przeszkód
    w przypadkach takich jak przedstawione na dyskutowanym filmie (bo to, że
    walić w widoczna z kilometra przeszkodę nie warto to nawet dwulatki wiedzą)

    --
    'Tom N'