  • Data: 2004-08-20 13:57:41
    Temat: Re: prawo autorskie, odszkodowanie ...
    Od: ajron <a...@w...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiktor <w...@l...WYTNIJ.com> wrote in
    news:115qvizda4l2r$.1flqdsmoyaiqr.dlg@40tude.net:

    > Na Twoim miejscu balbym sie raczej klopotow, ktore moga Cie czekac z
    > powodu pewnych funkcji programu, takich jak np. blokowanie reklam gg.

    Tego modulu nie ma juz od ponad poltora roku, a jezeli ktos ma jakas
    starsza wersje, to ona i tak nie dziala z nowymi wersjami GG, natomiast
    starsze wersje GG sa wylaczone z obiegu i nie dzialaja. Oczywiscie modul
    blokujacy istnieje i do nowych, ale to nie jest moja robota!

    Zespol GG nie zglaszal poza tym zadnych pretensji co do istnienia PGG.
    To tak w kwestii wyjasnienia, ale nie o tym byl moj post.

    Pozdrawiam,
    Rafal.

    --
    /* Nie wyszedl Ci produkt?