  • Data: 2005-03-12 09:58:15
    Temat: Re: prawo autorskie a wideorejestracja weselna
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WSm" napisał w wiadomości news:mMwYd.115293

    > Jak ostatnio słyszałem wypowiedź w telewizji:
    > prawo prawem, ale ważny jest także zdrowy rozsądek w jego interpretacji...

    Od strony ZAIKSU to moze nawet stwarzac pozory zdrowego rozsadku. Oni po
    prostu jak wszystkie polskie instytucje - chce zedrzec kase ze wszystkich
    pod kazdym pretekstem. Nie wazne, czy to jest madre.Wazne zeby kasa byla.
    Nie jeden sie nie zastanowi i zamiast poleciec do sadu, da kase dla swietego
    spokoju.