  • Data: 2003-07-23 10:10:22
    Temat: Re: prawo autorskie a przegrywanie plyt CD
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bflh0q$481$1@news2.ipartners.pl>, .Kamil. wrote:

    > coz, jesli moge robic kopie kupionych przez siebie plyt, nie wiedze powodu,
    > bym nie mogl wozic ich przy sobie, albo sobie wysylac w miejsce, ktore
    > zamierzam potem odwiedzic. czy to jest zabronione?

    Nie. Podobnie nie jest zabronione chodzenie z zakrwawionym nożem czy dobrą
    imitacją pistoletu. Nie jest także zabronione jeżdżenie w środku nocy po
    mieście ciężarówką pełną używanego sprzętu RTV i innych podobnych gratów.
    Jednak chyba mało osób zdziwi, że jeśli wykonawcy ww czynów niezabronionych
    napotkają patrol policji to będą się musieli mniej lub bardziej tłumaczyć :)

    > no tak, ale od zalozen do udowodnienia brania kasy za przegrane plyty jest
    > daleka droga! poza tym nie chodzi o mnie tutaj, chociaz, podobnie jak kazdy,
    > ja rowniez mam przegrane plyty :-)

    Daj im i koledze szansę :)

    > uuu, to bylaby bardzo skomplikowana droga, wytwornie sa male, czesto nie
    > maja nawet adresu email. no ale to szczegol...

    Wystarczy że jedna była nieco bardziej znana.

    --
    Marcin