    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo a sprzedaż mp3
    Date: Fri, 23 Apr 2004 11:55:12 +0200

    On Fri, 23 Apr 2004, WOJSAL wrote:

    >+
    >+ Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    [...]
    >+ > A czemu mialoby być?
    >+
    >+ Bo zyjemy w takim kraju, gdzie wszystko moze byc zakazane lub nakazane,

    Dobrze gada.
    Ciekaw jestem ilu obywateli nie zdaje sobie sprawy że po 1.V sprzedaż
    mleka będzie formalnie zakazana (mam na myśli "mleko" a nie "mleko
    przetworzone"!) niczym konopii indyjskich czy jak ich tam - no,
    przesadzam, pod KK toto chyba jeszcze nie podpada :] ale pod restrykcje
    "gospodarcze" i owszem.
    Zresztą podobnie było z solą: sprzedaż soli (podobnie jak przy mleku
    nie mylić z "solą jodowaną") była *zabroniona* i dopiero afera pt.
    "nie można ukisić ogórków" skończyła się kocepcją z oakcyzowaniem soli
    - znaczy "soli właściwej" (tak, tak, jak za króla Ćwieczka sól jest
    towarem opodatkowanym extra :))
    I tak to dobre chęci władzy (przynajmniej z solą chęciom nic zarzucić
    nie można) kończą się dla obywatela... przywalonego paragrafami...

    pozdrowienia, Gotfryd