    From: "Kazik" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: (prawie) kopia mojej strony WWW
    Date: Fri, 7 Mar 2008 08:48:22 +0100

    "PSYLO" <p...@o...pl> wrote in message
    news:fqqm28$hl5$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Pod względem wyglądu te strony są całkowicie różne. To, że się
    powtarza
    > jeden czy dwa nagłówki to jeszcze nie znaczy, że masz do czynienia z
    > plagiatem. Co innego teksty - w te się już nie zagłębiałem. Jeśli
    masz
    > do nich prawa (a nie znalazłeś w Google) i ktoś je wykorzystał bez
    > Twojej zgody to IMHO możesz dochodzić swoich racji w tym przypadku.

    Wyglądają inaczej przez inną kolorystykę i style. Natomiast identyczny
    jest układ menu, dokładnie te same, wymyślone przeze mnie nazwy
    kategorii, w obrębie kategorii sposób wyświetlania aforyzmów jest
    dokładnie ten sam (z uwzględnieniem różnic w stylach i kolorach), i są
    tam dokładnie te same aforyzmy, moduł "Losowy aforyzm" jest w tym
    samym miejscu. Nawet w słowach kluczowych (w źródle strony <META
    KEYWORDS="..." /> jest dokłanie to co u mnie, włącznie z moim imieniem
    i nazwiskiem, plus dopisane nowe.
    Ktoś po prostu skopiował moją stronę wraz ze wszystkimi aforyzmami i
    zmienił trochę jej wygląd, a teraz próbuje na tym zarabiać. Wydaje mi
    się że to wykracza trochę poza pojęcie inspiracji....

    Co do samych aforyzmów to oczywiście nie mam do nich praw, te same
    przewijają się na różnych stronach, ale różnie dobrane i ułożone.