  • Data: 2008-03-07 06:04:06
    Temat: Re: (prawie) kopia mojej strony WWW
    Od: PSYLO <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kazik pisze:
    > W związku z tym mam pytania. Czy autor tych stron naruszył moje prawa?

    Pod względem wyglądu te strony są całkowicie różne. To, że się powtarza
    jeden czy dwa nagłówki to jeszcze nie znaczy, że masz do czynienia z
    plagiatem. Co innego teksty - w te się już nie zagłębiałem. Jeśli masz
    do nich prawa (a nie znalazłeś w Google) i ktoś je wykorzystał bez
    Twojej zgody to IMHO możesz dochodzić swoich racji w tym przypadku.

    --
    _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl
    GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl