  • Data: 2010-07-01 12:07:53
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:i0hup0$380$...@n...onet.pl...

    > naprawde wierzysz w to, ze kazde dziecko bedzie mialo komputer, o dostepie
    > do internetu nie wspominajac, jak mu starzy nie kupia i nie ukradnie, to
    > gdzie go zobaczy jesli nie w szkole?
    > do ktorej przeciez nie pojdzie, bo obowiazku nie bedzie, a bedzie trzeba
    > kase zaplacic, ktorej tez nie ma, albo lepiej ja bedzie wydac na cos innego

    Kto będzie się chciał nauczyć czytać, ten się nauczy, państwowa i
    obowiązkowa szkoła tutaj nie jest potrzebna.

    Zresztą obecnie szkoła "uczy" o wiele więcej niż czytanie i pisanie,
    więc twierdzenie, że szkoła jest po to, aby nie było analfabetyzmy jest
    tak samo sensowne, jak - na przykład - to, że obowiązkowe ubezpieczenia
    OC kierowców istnieją dlatego, aby wspomóc przemysł papierniczy
    (papierowe polisy).

    > no popatrz, a to w takim razie skad ten lament o anafabetyzmie
    > funkcjonalnym
    > i wtornym ktory w polsce jest coraz wiekszy

    I nie widzisz, że to właśnie dowodzi, że uczenie kogoś na siłę nie ma
    sensu? Że ludzie nie potrafią wyciągać prostych wniosków, o rozumieniu
    tego co czytają, już nie wspominając.

    > akurat nie pisalem o emeryturach, pisalem chocby o oc

    Co mają OC do więzień?

    > a co do stwierdzenia ze emeryt nie napadnie na bank ;)
    > to widac nie czytasz doniesien zza wielkiej wody, tam emeryt napadajacy
    > na bank (jeden seryjnie) czy sklep, to coraz czestszy widok

    Ale on z biedy napadł, czy jak? Na czynsz nie miał?

    > a tak dobrze?

    Jest jak jest. Ważne że jest różnorodność.

    --
    Liwiusz