    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa swiadka
    Date: Sat, 7 Sep 2024 22:43:53 +0200
    <va58ka$cv5$1@news.chmurka.net> <va5lq8$u32$16@news.chmurka.net>
    <1kwq3xqai7tni$.1ozno3v366p6j$.dlg@40tude.net>
    <va7knu$hr0$1@news.chmurka.net>
    <11cyo1hqgf593$.12uhpo6q5jf02.dlg@40tude.net>
    <vacnee$1depk$1@dont-email.me>
    <1radokv7bbgyz$.irxn67u9y3nq.dlg@40tude.net>
    <vaf988$qg2$2@news.chmurka.net>
    <48yw2yeulwok$.15tultmvvat2u$.dlg@40tude.net>
    <vandjv$srl$1@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <vane97$srl$3@news.chmurka.net>
    <l6wtzdey87qa.kfybhmlbbzu2$.dlg@40tude.net>
    <vapdfv$4lm$1@news.chmurka.net>
    <1ufu1zjuf5yo5$.1kmp7q9eilmy7.dlg@40tude.net>
    <vapq82$19h$1@news.chmurka.net>
    <1rxrldil2gp5c$.qpb0uayprud7$.dlg@40tude.net>
    <vaqqpq$19h$4@news.chmurka.net>
    <a23iuap7cgiz$.12uizutzf2dod.dlg@40tude.net>
    <vb4en6$5dj$2@news.chmurka.net>
    <qbhcji0p2688$.13mlj9thn7158.dlg@40tude.net>
    <vb4qfe$5di$8@news.chmurka.net>

    > Natomiast przypominam sobie, że Shrek coś pisał o tym, ze miał jakiś
    > konflikt z dzielnicowym. Ciul wie, co on tam w przeszłości odwalił. Może
    > faktycznie go zatrzymali jako pokrzywdzonego :-) Grubo i ufam, ze ktoś
    > miał powód.

    Szrek zglaszał kilkanaście razy zakłócanie porządku przez chorego
    psychicznie człowieka, co zostało w sądzie potwierdzone (w sensie że
    zakłócał i był chory a nie że Szrek zgłaszał). I wykonywał kilkadziesiąt
    telefonów do dzielnicowego informując o sprawie i domagając się
    działania, co dzielnicowy odbierał niemal jako nękanie. Szopka z tym jak
    informował go o tym, że ma nagrane jak kolo atakuje postronnego
    człowieka (człowiek ten próbował o tym złożyć zawiadoienie ale po trzech
    godzinach odpuścił) byłaby śmieszna, gdyby nie tragiczna - po prostu nie
    chciał tej płytki wziąć... Reasumując dla dzielnicowego problemem było
    że jest o sprawie informowany a nie że chory psychicznie człowiek
    zakłoca spokój i startuje z łapami do ludzi.

    Co do zatrzymania - nikt szreka nie zatrztymywał - szrek po prostu
    spędził ponad dniówkę trzy albo czterey razy składając zeznania, w tym
    większość czekając aż ktoś się znajdzie (choć trzy razy było całkiem
    sprawnie - umówili się na konkretną godzinę i spóźnienie było
    "akacemickie", czyli "kwandrans, ale nie więcej jak pół godziny).

    > Kiedy ostatnio składałeś jakiekolwiek zawiadomienie? Mamy w wypadku
    > takiego motocykla co najmniej:
    >
    > 1) Zawiadomienie o przestępstwie;

    Zgadza się. Z godzina.

    > 2) załącznik adresowy;

    Zgadza się - trzy minuty.

    > 3) podpisane przez niego kopie pouczeń pokrzywdzonego i świadka (dwa
    > tygodnie temu zmieniło się rozporządzenie i dziś dostaje tylko strona -
    > 2 kartki oszczędności);

    Zgadza się - minuta.

    > 4) Wydruk z CEPiK, by potwierdzić przekazane przez niego dane, zwłaszcza
    > jak to Shrek widzący w snach kulsony, to koniecznie, bo może ma chłop
    > zwidy;

    Być może - już bez Szreka.

    > 5) Sprawdzenie, czy motocykl nie został zarejestrowany w systemie (taki
    > wydruk, bo Policja albo Straż miejska mogła go holować i bez sensu szukać.

    Jak wyżej.

    > 6) Taka notatka z rozmowy ze zgłaszającym, w której są pouczenia na
    > wypadek okupu (często policjanci zapominają i chciałem mu to wysłać, ale
    > gość się bał podać nawet chwilowy adres email);

    To pominęli.

    > 7) Telegram do jednostek ościennych i nadrzędnych, który podbija i
    > rozsyła dyżurny - bo on nie ma czasu tego pisać, ale może w jakiś
    > jednostkach sam to robi.

    Nie wiem, ale to już bez Szreka.

    > 8) Wydruk sprawdzenia osoby zawiadamiającej, bo zdarzało się, że były
    > poszukiwane, a o tym nie wiedziały i przychodziły z zawiadomieniem.

    Jak wyżej.

    > 9) Informacja o zdarzeniu (my to nazywamy IZ), na podstawie której
    > dyżurny wprowadza dane o zdarzeniu do systemu i to musi zatwierdzić
    > przełożony)

    Jak wyżej.

    > 10) Rejestracja w CKRU pojazdu, którą też musi zatwierdzić przełożony i
    > na której wprowadzenie mamy, o ile pamiętam 2 godziny.

    Jak wyżej.

    > W sprawie jego motocykla, to zapewne jeszcze masa notatek i wydruków
    > dotyczących sprawców oraz telegram do Wyszkowa o pomoc prawną.

    Jak wyżej.

    Szrek skladał o ile pamięta gdzieś tak do 20-21.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!