  • Data: 2007-02-10 10:24:48
    Temat: Re: prawa autorskie - gdybyktoĹ? miaĹ? wÄ?tpliwoĹ?ci
    Od: z/svc <z/svc@> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Feb 2007 11:43:42 +0800, Marcin Debowski
    <a...@I...ml1.net> wrote:

    >Poczytałem o tym na Vagli i nie wiem czy to chodzi o link czy nie o link,
    >bo zacytowana tam notatka z onetu mówi wyraźnie o kopii utworu. Nie
    >uwierzę aby można było skazać kogokolwiek za podanie linku.

    Zapomniałem dodać chyba najważniejsze: jak czytałem notki na onecie o
    tym zdarzeniu, to mi włosy dęba stawały. Zrobili z tego gościa
    drugiego Mitnicka, super duper hakier, który złamał super dupier hiper
    zabezpieczenia na serwerze. A jak pisałem wcześniej, admin po prostu
    wtopił zostawiając plik na dostępie publicznym.

    Wiadomo, telewizja kłamie, ale od tamtego czasu jak czytam
    jakiekolwiek wiadomości na onecie (TV już nie oglądam od dawna ;-)), a
    szczególnie takie, w których ludzi się od razu oskarża, serwuje wyroki
    - e-e, nie kupuję tego. Po prostu nie wierzę.

    --
    z/svc