  • Data: 2007-02-10 10:17:17
    Temat: Re: prawa autorskie - gdybyktoĹ? miaĹ? wÄ?tpliwoĹ?ci
    Od: z/svc <z/svc@> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Feb 2007 11:43:42 +0800, Marcin Debowski
    <a...@I...ml1.net> wrote:

    >Poczytałem o tym na Vagli i nie wiem czy to chodzi o link czy nie o link,
    >bo zacytowana tam notatka z onetu mówi wyraźnie o kopii utworu. Nie
    >uwierzę aby można było skazać kogokolwiek za podanie linku.

    Hehe... cóż, sprawa ta mnie swojego czasu też interesowała, jako że
    też jestem fanem DM i równie dobrze mogło to trafić na mnie...

    Gość wędrował po stronach Depeche Mode i natrafił na taką, gdzie był
    wystawiony klip. Była to strona producenta tego klipu. Gość podał link
    na forum. Potem dalej poszło w świat, ktoś ściągnął, udostępnił, itd.
    Ale zaczęło się od niego.

    A cały problem się wziął stąd, że na tej stronie producenta tenże link
    znalazł się tam przez pomyłkę. Pomyłka admina, tyle. No ale potem
    poszedł smród, że przed premierą klip jest już w necie, zaczęli szukać
    co i jak, znaleźli tego nieszczęsnego gościa i tyle.

    --
    z/svc