    From: "(:> PABLO <:) " <p...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa autorskie - fragment mapy
    Date: Sun, 27 Apr 2008 13:54:42 +0000 (UTC)

    Nie jestem w żaden sposób związany z tą firmą, proszę nie insynułować.
    Zdaję sobie świetnie sprawę, że pisząc tu, narażam się od razu na pręgierz jak
    to miało miejsce na pierwszych odpowiedziach, żem złodziej i bandyta, bo mapę
    ukradłem.
    Kradzież, a kradzież to zupełnie dwa różne czasem słowa.
    Jak się coś znajdzie na ulicy to też jest kradzież?
    Ja akurat nie wiedziałem przez tyle lat skąd miałem ten fragment mapy, dpoiero
    po rozwinięciu się sytuacji jak wypytałem to się dowiedziałem.
    Co jakkolwiek nie zwalnia mnie z odpowiedzialności..