    From: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa autorskie do meczu pi(C)(C)karskiego
    Supersedes: <j...@g...news.tpi.pl>
    Date: Fri, 14 Mar 2008 12:07:31 +0100

    In article <frbt9o$mrr$1@inews.gazeta.pl>,
    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> wrote:

> [...]
    > http://www.pzpn.pl/statut_pzpn.php):
    >
    > Art. 14 ??? Prawa maj? tkowe i niemaj? tkowe
    >
    > ?§ 1. PZPN (...) jest wy???? cznym w???a??cicielem wszelkich praw maj? tkowych i
    > niemaj? tkowych do spotkaĆ? (...) reprezentacji Polski (...), a w
    > szczeg?łlno??ci praw telewizyjnych, reklamowych i marketingowych
    > realizowanych odno??nie powy??szych spotkaĆ? i rozgrywek za po??rednictwem
    > dost??pnych ??rodk?łw audiowizualnych, radiowych, d??wi??kowych, internetu i
    > wszelkich innych istniej? cych obecnie oraz w przysz???o??ci ??rodk?łw

    Jesteś członkiem PZPN? BO jak nie, to ich statut możesz mieć w głębokim
    poważaniu.
    Ja sobie też mogę napisać w regulaminie domowym, że jestem właścicielem
    praw majątkowych do wszystkiego, co leci w moim telewizorze.

    > Za????ł??my, ??e chc?? nagra?§ spotkanie reprezentacji i umie??ci?§ w Internecie.
    > Czy prawo tego zabrania? Mog?? zrobi?§ transmisj?? na ??ywo?

    Moim zdaniem prawo nie zabrania. Ale praktyczne zrealizowanie może być
    kłopotliwe, bo organizator nie musi Ci umożliwić niczego więcej niż to,
    za co zapłaciłeś.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.