  • Data: 2008-10-17 07:44:55
    Temat: Re: pracownik staje siękonkurencją
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Oct 2008, Paweł wrote:

    > Nie wiemy w jakiej branży działa wątkotwórca, ale rzadko bywa tak, że
    > znajomość klientów narusza czyjekolwiek tajemnice. To są rzeczy publikowane
    > w książkach telefonicznych

    No, jak ilość klientów byłego pracodawcy wśród klientów w ogóle (tego kto
    założył nową DG) będzie proporcjonalna do udziału tych klientów w grubości
    książki telefonicznej, to myślę że nikt się nie przyczepi (znaczy nie
    da rady przyczepic).
    Jak przypadkiem 80% albo więcej klientów "nowego" będzie byłymi klientami
    jego byłego pracodawcy, to mi się wydaje mało prawdopodobne, żeby ktoś
    uwierzył że pozyskał ich metodą "wyczytałem ich z książki telefonicznej".

    Czegoś nie zauważasz: w książce tel. nie ma informacji że to są AKURAT
    klienci skłonni współpracować z konkretnym podmiotem.
    Jak weźmiesz książkę i będziesz dzwonił wg dowolnego algorytmu, to
    jest śladowo mało prawdopodobne, że trafisz AKURAT na "właściwych"!

    pzdr, Gotfryd