    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pracodawca pyta o zatrudnienie w innych miejscach
    Date: Fri, 7 May 2010 17:52:04 +0200
    <hqnmqo$hsu$1@news.dialog.net.pl> <Pine.WNT.4.64.1004300128440.2576@quad>
    <hrf842$1fa$1@news.dialog.net.pl> <Pine.WNT.4.64.1005010932370.3172@quad>
    <hrhhrc$71t$1@news.dialog.net.pl>
    <0...@i...googlegroups.com>
    <hrv2k7$crv$1@news.dialog.net.pl>
    <7...@o...googlegroups.com>
    <hrv4co$e0l$1@news.dialog.net.pl>
    <2...@r...googlegroups.com>
    <hrv8f3$gjb$1@news.dialog.net.pl>
    <a...@o...googlegroups.com>
    <hs0rm9$b4q$3@news.dialog.net.pl>
    <e...@k...googlegroups.com>
    <hs12e7$f0e$1@news.dialog.net.pl>
    <e...@a...googlegroups.com>

    W wiadomości
    news:edfc7cd8-53fb-4042-8cec-f4d7ca41a63d@a21g2000yq
    n.googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

    > Rozumiem. Znow masz problem z odroznieniem zrozumienia od akceptacji.
    > Ja je doskonale rozumiem - podkreslam ponownie ja ich po prostu nie
    > akceptuje bo sa dla mnie chore :)
    To jest nieco dziwna postawa. Rozumiem zjawisko, ale go nie akceptuję.
    I co w efekcie? (Pomijam kwestię, że ja w to zrozumienie tak do końca nie
    wierzę.)
    No ale jak tylko uważasz że rozumiesz i nie akceptujesz to narażasz się na
    dysonans poznawczy i może to jest źródłem twojej frustracji.

    > Nie pytales.
    Z początku nie przyszło mi do głowy.

    > A ja nigdzie nie prosilem o probe przekonania. Nie byla
    > to prosba o nawrocenie :)
    No to OK.

    --
    Jotte