  • Data: 2003-07-15 20:55:06
    Temat: Re: praca/sanepid
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Generalnie to jest problem lekarza. To lekarz wydaje zaświadczenie. Nie wiem
    dokładnie jakie choroby wykluczają pracę przy żywności, ale na mój chłopski
    rozum chodzi tutaj o wszystkie choroby, które w jakikolwiek sposób mogą być
    przenoszone drogą pokarmową. Nie jestem lekarzem i nie wiem, w jaki sposób
    można się zarazić HCV. No w każdym razie powyższą wykładnię podpowiada mi
    zdrowy rozsądek. Osobiście nie spotkałem się z wykazem chorób wymienionych
    enumeratywnie, które wykluczałyby z kontaktu z żywnością, choć być może
    gdzieś jest. Ewentualnie skontaktowałbym się z lekarzem medycyny pracy. Kto,
    jak kto, ale on powinien to wiedzieć. W końcu wystawia zaświadczenia. Może
    otrzymali jakieś wytyczne.