  • Data: 2005-07-11 16:51:39
    Temat: Re: praca przed monitorem a dofinansowanie do oularow?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kolin82" <k...@o...pl> niebacznie popelnil
    news:daqube$2de$1@news.dialog.net.pl:

    > to powiedz mi jak mam to rozegrac.. bo wiem ze szkla z filtrami
    > ktore bede chcial(musial) miec to nie naleza do najtanszych
    Moje kosztują nieco ponad 150, jak dodam antyrefleks i hartowanie
    to same szkła zawsze wprawiają księgowe w poddenerowanie.
    Lekarz medycyny pracy kieruje Cie na badanie specj.- okulista.
    Okulista daje Ci wskazanie do używania określonego typu szkieł.
    Zlecasz optykowi wykonanie, rachunek składasz w firmie, i tyle.
    Chyba, że obieg dokumentów księgowych masz inny. Dopasuj.

    --
    pozdro
    poreba